donderdag, mei 13, 2010

Argan Olie (1)

donderdag, mei 13, 2010

Eén van mijn lezers gaf mij de tip om Argan olie eens te proberen als huid- en haarverzorgende olie. Aangezien ik altijd in ben voor nieuwe dingen heb ik meteen een flesje besteld via www.wasnoot.nl.
 Het was niet goedkoop, een fles van 250ml kost 24,95 en een flesje van 100ml kost 11,95, maar je schijnt er maar erg weinig per keer van nodig te hebben, dus als het goed is, gaat het ook lang mee. Let op: je hebt twee soorten, de ongeroosterde (vooral voor cosmetische doeleinden) en de geroosterde versie (culinair). Ze zijn allebei te eten, maar de eerste variant schijnt niet zo lekker te smaken. Ik heb de ongeroosterde versie gekocht.

Het schijnt o.a. veel vitamine E te bevatten, wat erg goed is voor je huid.

Ik ga het de komende weken gebruiken en zal jullie verslag doen van mijn bevindingen! Als je er wat meer over wilt lezen en hoe je het kunt gebruiken, dan is dit een leuk artikel:

Arganoil

Written by

Over gezond leven & zijn, over lekker eten als brandstof voor je lijf & over meer energie & lekkerder in je vel.

0 comments:

Een reactie posten

 

© 2013 Geweldig Gezond. All rights resevered. Designed by Templateism

Back To Top